Tänään oli taas hyvin benzimäinen temppu, oltiin metsälenkillä ja tuolla on tapana aina napsia keppejä ja kantaa niitä sitten mukana, mitä isompi karahka sen parempi. Mä kävelin edellä ja kuulin äänestä että nyt tullaan perästä ja lujaa..seuraavaks lähtikin jalat alta..Benzillä oli sellanen arviolta ainakin yli 4m pitkä ja h....tin paksu parru suussa poikittain ja latas tietty täysiä mun vierestä jolloin parru pamahti mua polvitaipeeseen, mä polvilleni ja se parru mua takaraivoon..takaraivo auki ja sormet täynnä tikkuja kun ne uppos tikkukasaan ja polvet naarmuilla..no, kerrankin vammat oli mulla eikä tolla.....ja kaikenhupuks koira sai hepulin kun luuli että tarkotuksellani hyppäsin mahallaan maaten ja ai miten kiva leikki, jee!!Kieli ulkona mut koska se oli benzi, mä en ihmettelis vaikka se ois tehny sen tahallaan, piruuttaan...Nauru

Treeneistä sen verran että edelliset meni ihan penkin alle, oli hemmetin hyvin häiriötä ja se näkyi..aina välillä piti vilkuilla, vaadittiin sitten kunnon kontaktia ja kontaktia ja kontaktia ja tuo leipäänty täysin..katteli mua pirullinen ilme kasvoillaan ja seisomaan jääminen oli "jotakin sinnepäin" ja luoksetulo vino. Paikallamakuu oli sentään onnistunut suoritus.

Tänään sitten taas oli hyvä päivä. Tosin häiriönä oli vaan yks koirakko ja koulun soiva varashälytin. Mutta seuras kivasti, seisomaan jääminen hyvä ja luoksetulo suora ja EI törmäävä, yes..!

Illalla lenkillä törmättiin vahingossa keskelle maastojuoksukisaa ja benzi meinas saada härslaakin kun ykskaks kymmenen raavasta äijää juoksi pusikon takaa eteen..Tosin en tiedä kumpi pelästy enemmän, tuo vai ne juoksijat tuon hurjaa haukkua..